1. Lectura da acta anterior ou resumo
Na asemblea anterior presentáronse as propostas de traballo planificadas para o pregón das festas e para a feira medieval, que finalmente non se puideron desenvolver.
Tamén se tratou a proposta sobre a denuncia á fiscalía do caso Botín, agora mesmo xa están as copias feitas, nos poñeremos en contacto dende o grupo que se promove a iniciativa en Tenerife para coñecer cal sería o procedemento.
2. Análise e valoración da cacerolada en repulsa ó desaloxo de Sol.
Houbo falta de coordinación para enlazar o traballo previo de preparación.
Valórase que as fines de semana do mes de Agosto, non son os mais oportunos para realizar accións por falta de xente para organizalas e por falta de xente que as apoie e acuda.
Valórase como positivo o pasarúas feito ó final da concentración.
Decídese para accións posteriores:
- Que persoas concretas se responsabilicen de tarefas concretas de xeito coordinado.
- Que ademais cada persoa trate de ter unha pancarta na casa, a levar nas distintas concentracións.
- Pasarúas ó remate de cada concentración
- Realizar comunicados curtos e sinxelos, e co tempo suficiente para que a persoa que os vaia ler, poida miralos con anterioridade
- Cando sexa oportuno achegarnos máis á xente evitando a distancia física
- Asegurarse de que un grupo quede 30 minutos antes dos actos no local para traer as cousas necesarias
- Consensuar os textos que se envíen á prensa
- Para os materiais necesarios para este tipo de accións xurde a idea que se está a levar a cabo noutros lugares, e así tamén axudar a que a xente que así queira se poida implicar, nesa liña, o difundir a través do blogue e Facebook por medio dun apartado, similar ó “precisamos” da acampada ás necesidades para cada unha das accións. Así como a posibilidade de establecer contas en fotocopiadoras, nos que a xente que así o desexe poida colaborar. Falarase con Montana en Amboaxe polo tema do material e coa fotocopiadora de Ultramar para as fotocopias.
- Elaborar listado-esquema co fin de elaborar unha cadea de chamadas para cousas urxentes
3. Grupo de Acción
Informase que dende o grupo de acción, hai iniciativas pendentes anteriores, e que a responsabilidade é de todas e todos para levalas a cabo
4. Foro Galego de Acampadas
Non se preparou nada e tan só fai unha persoa.
Un dos puntos que se trataron foi o de mellorar a comunicación das acampadas e facer un grupo que se encargaría dos contactos. Enviarase a acta esta semana.
Coméntase tamén que entre as acampadas está a comezar a usarse a rede N-1, como medio de comunicación, aínda que polo momento, pola novidade da rede non se lle está a dar demasiado uso. Dende Acampada Ferrol, hai xa un perfil creado, e a pesar que día de hoxe o medio de comunicación e sobre todo difusión máis eficaz sexa o Facebook, sería importante comezar a darlle uso, por ser unha iniciativa de licencia libre, e pola seguridade que ofrece, ademais de ser mais operativa e ter mais aplicacións para o noso traballo. Realizarase a partir de Setembro unha sesión práctica de uso da ferramenta para que todo o mundo poida coñecela.
5. Proposta de marcha-acampada “Pico – Vello”
Aprobase a realización da acción de defensa da fraga de Pico Vello, no que está previsto levar a cabo unha mina a ceo aberto.
http://picovello.blogspot.com/
Para iso se contactará coas plataforma de defensa do Pico Vello, por dous motivos, solicitar información do modo e lugar mais axeitado para desenvolvela e o segundo para que se sumen á iniciativa. Coa pretensión de facer tamén difusión do evento, tanto na comarca, como noutros lugares a través do resto de acampadas. Proponse esperar á resposta dos colectivos e unha vez que esta chegue organizar unha xuntanza para traballala.
6. Información “Campaña Unidos contra la represión”
http://www.unidoscontralarepresion.org/como-ayudar
Achégase a información da campaña e informase do caso. Informase tamén de que se nos propuxo en Ferrol crear un grupo de acción, para o cal son necesarios tres enlaces o cal xa se está a poñer en marcha.
Decídese apoiar a iniciativa o 3 de Setembro en Compostela e tratarase tamén de organizar a posibilidade da partida dun bus dende a cidade.
7. Folla de ruta (20N, 15O …)
Calendario de mobilizacións para este Outono:
15-17 Setembro. Hack International meeting (encontro de redes) en Barcelona
17 Setembro. Tomamos París! Marchas dende Grecia, Francia, España, Italia etc… chegarán a París.
17 Setembro. Tomamos Wall Street!
http://democraciarealyanyc.blogspot.com/2011/08/informacion-sobre-la-primera-asamblea.html?spref=fb
25 Setembro. Mobilización estatal PAH
http://afectadosporlahipoteca.wordpress.com/
6 Outubro. Tomamos Washington!
8 Outubro. As marchas dende os diferentes países chegarán a Bruxelas onde se pretende acampar ata o 15 de Outubro.
https://www.facebook.com/pages/15M-Marcha-Bruselas/115074155256399?sk=wall
15 Outubro. Mobilización Internacional.
https://www.facebook.com/event.php?eid=217223788318602
Dende as asembleas de Madrid chega información sobre a posible convocatoria dunha folga xeral para Outubro.
8. Decae a proposta de acampar
9. Calendario de mobilizacións e actividades.
Ademais das mencionadas anteriores.
Charla – Debate sobre a crise do petróleo a finais de Agosto
Ciclo de charlas debate sobre enerxía e medioambiente en Setembro
10. Rogos e preguntas
- Charla – Debate sobre a crise do petróleo:
Precísase un proxector para acompañar a charla polo que se decide para non abandonar a rúa realizala á tarde noite, cando a luz permita proxectar. Para a próxima asemblea acudirá a persoa que a levará a cabo para concretar detalles.
- Difusión de futuras convocatorias:
Decídese realizar un reparto de zonas para que toda persoa interesada en participar na difusión das accións poida facelo e aproveitar recursos. Buscarase a través de Google maps os sitios mais visibles para as convocatorias e repartir así as rutas. Así como lugares estratéxicos para pancartas, comercios amigos, etc…
Este modo de difusión require a necesidade de ter os cartaces con anterioridade, polo que se decide crear unha plantilla, na que tan só sexa necesario incluír, Nome da charla, dia, hora, etc… para aforar tempo e ser máis áxiles
Acta-15
ACTA ASAMBLEARIA Martes 26/07/2011
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Proposta de supresión da leitura do Manifesto como comezo de tódalas Asambleias.
Apróbase por consenso que a leitura do Manifiesto 15M se efectúe sóio se hai unha persoa nova integrando a Asambleia.
4.- Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
Este punto non foi tratado por non estaren presentes na Asambleia as persoas que se encargaran de preparalo.
5.- Resumo das propostas que se levan a cabo dende o grupo de acción.
Procedeuse a lelo Acta da última reunión do grupo de acción.
Dado que eran moitos puntos e se falaban temas moi dispares houbo varios debates. Un dos primeiros puntos falaba de facer unha movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol. Aprobouse que nos reuniríamos o mércores 27 no local de Recimil para preparar cartaces e pancartas. Tamén comentouse que pódese pedir unha quenda de palabra para dirixirse ós concelleiros no Pleno, pero que debe tramitarse con máis tempo.
Outro tema que xerou gran debate foi o do vixente Regulamento de Participación Cidadá co que conta actualmente o Concello de Ferrol. Barállase a posibilidade de empregar esta ferramenta procurando ter voz nos Orzamentos Participativos. Proponse poñerse en contacto con Javier Galán, concelleiro de Esquerda Unida, que foi o que, no seu día, argallou a idea; e que el nos faga unha exposición acerca de tódolos mecanismos que se poden empregar con este sistema.
Tamén incídese con insistenza na necesidade de crear un Mapa de Conflictos, para estarmos ben organizados. Decídese facer unha reunión específica o martes 2 de agosto ás 20:00 no local de Recimil para traballar a fondo este tema.
6.- Lembrar almanaque de actividades e movilizacións.
- Mércores 27 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de acción.
- Mércores 27 durante tódala tarde. Traballaráse en cartaces e pancartas para levar ó Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28 ás 19:00 no Salón de Plenos do Concello de Ferrol. Movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28. Finaliza o prazo para consensuar a ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
- Luns 1 ás 20:00 na Praza 15 de Maio. Asambleia Cidadá.
- Martes 2 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de traballo do mapa de conflictos.
- Viernes 6 en Lugo. III Foro de Acampadas de Galicia.
7.- Ruegos y preguntas.
Recóllense as seguintes propostas e aclaracións:
1) Afectados pola Hipoteca vainos engadir como 15M como conxunto ó seu listado de contactos para manternos asesorados e contar connosco en caso de movilización.
2) Infórmase de que os servicios sociais están a xestionar unha nova vivenda para Oscar e a súa familia.
3) Un actor de Santiago ofreceu á acampada o texto dunha obra de teatro para que a modifiquemos ó noso gssto e podamos interpretala.
4) Ante a NOTICIA de que Bankia pagou a fianza de Camps proponse facer algún tipo de movilización para expresar a nosa indignación.
5) Desde Cádiz invítase a que o15 de agosto acampemos na praia ó berro de Toma a praia como acto reivindicativo contra políticos e banqueiros.
6) Propónse facer unha campaña informativa nos supermercados informando dos males dos engadidos químicos que teñen a maioría dos productos que todos consumimos diariamente promovendo o consumo responsable e exsixindo productos naturais e frescos.
7) Infórmase de que temos hata o día 28 de Xullo para consensuar as respostas á ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Proposta de supresión da leitura do Manifesto como comezo de tódalas Asambleias.
Apróbase por consenso que a leitura do Manifiesto 15M se efectúe sóio se hai unha persoa nova integrando a Asambleia.
4.- Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
Este punto non foi tratado por non estaren presentes na Asambleia as persoas que se encargaran de preparalo.
5.- Resumo das propostas que se levan a cabo dende o grupo de acción.
Procedeuse a lelo Acta da última reunión do grupo de acción.
Dado que eran moitos puntos e se falaban temas moi dispares houbo varios debates. Un dos primeiros puntos falaba de facer unha movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol. Aprobouse que nos reuniríamos o mércores 27 no local de Recimil para preparar cartaces e pancartas. Tamén comentouse que pódese pedir unha quenda de palabra para dirixirse ós concelleiros no Pleno, pero que debe tramitarse con máis tempo.
Outro tema que xerou gran debate foi o do vixente Regulamento de Participación Cidadá co que conta actualmente o Concello de Ferrol. Barállase a posibilidade de empregar esta ferramenta procurando ter voz nos Orzamentos Participativos. Proponse poñerse en contacto con Javier Galán, concelleiro de Esquerda Unida, que foi o que, no seu día, argallou a idea; e que el nos faga unha exposición acerca de tódolos mecanismos que se poden empregar con este sistema.
Tamén incídese con insistenza na necesidade de crear un Mapa de Conflictos, para estarmos ben organizados. Decídese facer unha reunión específica o martes 2 de agosto ás 20:00 no local de Recimil para traballar a fondo este tema.
6.- Lembrar almanaque de actividades e movilizacións.
- Mércores 27 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de acción.
- Mércores 27 durante tódala tarde. Traballaráse en cartaces e pancartas para levar ó Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28 ás 19:00 no Salón de Plenos do Concello de Ferrol. Movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28. Finaliza o prazo para consensuar a ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
- Luns 1 ás 20:00 na Praza 15 de Maio. Asambleia Cidadá.
- Martes 2 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de traballo do mapa de conflictos.
- Viernes 6 en Lugo. III Foro de Acampadas de Galicia.
7.- Ruegos y preguntas.
Recóllense as seguintes propostas e aclaracións:
1) Afectados pola Hipoteca vainos engadir como 15M como conxunto ó seu listado de contactos para manternos asesorados e contar connosco en caso de movilización.
2) Infórmase de que os servicios sociais están a xestionar unha nova vivenda para Oscar e a súa familia.
3) Un actor de Santiago ofreceu á acampada o texto dunha obra de teatro para que a modifiquemos ó noso gssto e podamos interpretala.
4) Ante a NOTICIA de que Bankia pagou a fianza de Camps proponse facer algún tipo de movilización para expresar a nosa indignación.
5) Desde Cádiz invítase a que o15 de agosto acampemos na praia ó berro de Toma a praia como acto reivindicativo contra políticos e banqueiros.
6) Propónse facer unha campaña informativa nos supermercados informando dos males dos engadidos químicos que teñen a maioría dos productos que todos consumimos diariamente promovendo o consumo responsable e exsixindo productos naturais e frescos.
7) Infórmase de que temos hata o día 28 de Xullo para consensuar as respostas á ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
Acta-14
ACTA ASAMBLEARIA Lunes 18/07/2011
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Expoñe-las accións que estén planificadas para levar a cabo o día mércores 20 pola mañá para evita-lo desfiuzamento do compañeiro Óscar Garel. Dar conta do que se dixo na Rolda de Prensa convocada para o luns ás 12:00.
Procédese a explica-la situación concreta na que, unha familia de 10 membros (entre eles 3 menores) estáse a ver ameazada por desfiuzamento, despois de vivir no inmoble durante 7 anos. O piso estaba ó nome do pai de Oscar, e él acumulou varios abonos sen pagar. Tras separarense, a nai de Oscar pasou a vivir nel xunto ós demáis membros da familia, pero resultoulle imposible poder subroga-lo piso ó seu propio nome debido a varios impedimentos legais, polo que tampouco poido abona-los pagos correspondentes. Durante este tempo a débeda non fixo máis que medrar hata alcanza-los 6.000€. Ésta situación vése agravada na actualidade, na que a familia vive grazas a dous subsidios por desemprego, un deles a punto de rematar.
Informouse ós presentes de que a Policía Autonómica fixera acto de presenza esa mesma mañá no inmoble para recalcar unha serie de advertenzas. Ademáis tamén informouse de que ésta movilización será arroupada por compañeiros da Acampada de Coruña e polo Movemiento Afectados pola Hipoteca de Coruña. Ademáis resumiuse brevemente a Rolda de Prensa que tivo lugar pola mañá. Houbo publicacións no Diario de Ferrol, na Voz de Galicia e na Cope.
Tamén comentouse ós presentes de que unha veciña ofreceuse a paga-la débeda contraída pola familia, en caso de que ésta medida frenase o desfiuzamento. Pregouse a tódolos participantes na movilización que teñan unha actitude pacífica e respeituosa hacia a Policía, á que en todo caso, habería que informar do ofrecemento de ésta veciña para resolve-lo percance. Recordase que, no caso de empregar a violencia, tódolos presentes poden verse gravemente afectados, polo que, novamente Prégase moito sentidiño.
Despois de baralla-la posibilidade de facer garda no bloque de edificios durante toda a noite, acórdase que ó día seguinte (Martes 19//07/2011) haberá compañeiros no Local do Movemento traballando durante toda a tarde na elaboración de carteis e pancartas, e, será durante ésta xornada de traballo, cando se decida se finalmente velaremos toda a noite á espera da hora do desfizamento.
4.- Plan de Difusión Veciñal. Comezar a concretar as diferentes accións que se realizarán nas xornadas nos barrios. Elaborar un pequeno cronograma para comezar co contacto coas diferentes asociacións veciñais, e ir pechando datas para as distintas xornadas.
A idea principal que se expuso á Asambleia é a de facer periódicamente “xornadas” nos barrios da cidade coa intención de descentraliza-las Asambleais e levalas rotativamente ás diferentes prazas de Ferrol. En principio éstas “xornadas” incluirían actividades de diferente índole (cultural, reivindicativa, lúdica, etc…) e a idea é remata-la xornada celebrando unha Asambleia. Faise fincapé en que a intención principal é a de acerca-lo movemento á xente e que ésta participe na discusión e na elaboración das propostas do noso movemento procurando NON caer nas típicas queixas veciñais (Habería que arreglar tal burato, poñer uns bancos alí, etc…)
Inmediatamente comeza un gran debate no que se propoñen moitas ideas, e formas de levar a cabo ésta tarea, pero en xeral, todo o mundo parece estar de acordo. As grandes discrepancias centrábanse en se seríamos capaces de facer algo semellante tódalas semanas, ou quincenalmente, ou se pola contra sería mellor facelo dun modo mensual. Tamén se debatía o contido máis apropiado para levar a cabo nas actividades precedentes á Asambleia: se sería máis adecuado facer actividades lúdico-culturales (teatros, concertos, actividades infantís…) ou, pola contra, centrarnos únicamente en temas sociopolíticos (charlas, debates en grupo, foros de opiñóns, etc…). Hai ideas adicionais como as de facer Iniciativas Legislativas Locales.
Finalmente conclúese en traballar unha proposta definitiva a través do foro (Foro 1 e Foro 2) que está creado para tal efecto, recoller alí calqueira proposta, debatila, consensuar unha liña de actuación final e proponerlla á Asambleia.
5.- Informar da nosa participación na Iniciativa Lexislativa Popular (ILP) sobre a Dación de Pago que estáse a xestar a nivel nacional e estuda-la posibilidade de promover unha ILP máis ambiciosa.
Explicouse, de maneira resumida, que existe unha ILP que propón como solución legal ós desfiuzamentos e embargos que a Dación de Pago anule a débeda hipotecaria. Esto quere decir que, no caso de que un afectado non poida seguir costeando a súa hipoteca, teña a posibilidade legal de entrega-lo piso para anula-la hipoteca, sen seguir debendo cartos ó banco, como sucede actualmente. Para elo, é necesario recoller 500.000 firmas en todo o territorio estatal. As follas nas que se efectuará a recollida de firmas deben cumprir unha serie de requisitos para ter validez e debemos informarnos ben para que as firmas que poidamos lograr sexan útis para esta causa.
Ademáis éste documento amplificou a súa petición pedindo que a familia poida acceder en quedarse no piso en réxime de aluguer de "protección oficial" pagando unha cota non superior al 30 % dos ingresos.
Como referencia para maior información remítennos á páxina webhttp://www.quenotehipotequenlavida.org
6.- Proponse planear algún tipo de movilización para os días 23 y 24 en sinal de apoio ós compañeiros que, ese mesmo día chegarán a Madrid a través das Marchas Indignadas.
Explícase ós presentes que éste punto trata de dar resposta a unha serie de mensaxes vía Facebook que demandaban información acerca da existencia dalgún tipo de reivindicación en solidaridade cos compañeiros das Marchas Indignadas.
En primer lugar infórmase de que ése fin de semana coincide coa Festa da Fraga que é unha festa moi popular e masiva, polo que, cualqueira tipo de movilización que se pretenda facer veráse claramente mermada.
Sabendo isto plantéxase a posibilidade de realizar unha “Marcha Simbólica” realizando un percorrido pola cidade. Fálase, a modo de exemplo, de partiren dende Fene, cruzando a ponte das Pías e atravesando Caranza hata chegar á Praza 15 de Maio, na que tamén surxiu a idea de que poderíamos debuxar un Sol que simbolice o noso destino.
A parte desta idea, tamén anímase á xente a participaren nas movilizacións que xa teñen plantexadas algunhas Acampadas veciñas coma Coruña que realizará unha Viaxe en autobús hata Madrid, ou coma en Ribadeo, que realizarán unha Cadea Humá cruzando a ponte que une Galicia e Asturias.
7.- Propostas aprobadas en Asambleas anteriores e que NON se están levando a cabo:
- Facer Asambleas seguidas de teatro ou conciertos e trasladarlas a outras plazas. Idea moi traballada no punto 4.
- Facer puntos de información. Fálase da gran complexidade que supón éste punto, a niveis organizativos e de recursos humáns, e proponse simplifica-la proposta montando unha mesa cun par de caballetes en cada acto que levemos a cabo. Foro Punto de Información
- Seguir coa parodia da campaña electoral. Descártase polo momento.
- Crear un Mapa de conflictos. Propónse comezar a traballar nestetema a través do foro. Foro Mapa de Conflictos
- Hacer evaluacións despois de realizar algunha movilización, con afán crítico-constructivo e facelo mellor nas seguintes accións.
- Poñer carteis en casas abandonadas. Os carteis están feitos e xa se traballou un pouco os lugares nos que se porían. Pegárose algúns, pero aínda queda moito traballo por facer. Recoméndase pasar polo Local onde se atopan tódolos carteis e varios mapas con puntos sinalados.
8.- Recordar que para trabajar cualquier tema se puede hacer a través del foro DRY o del Grupo N-1.
Propónse que as persoas que sepan manexar éste tipo de páxinas realicen charlas explicativas a todo o mundo, para que aprendamos a sacar proveito destas ferramentas dun modo adecuado.
9.- Marcar un día á semán para facer Asambleas Ordinarias.
Apróbase establece-los luns ás 20:00 como horario predeterminado para realizaren Asambleais, sen que isto signifique, que de maneira extraordinaria poidase cambia-la data ou a hora.
11.- Rogos e preguntas (recollerán os puntos que queden fora da orde do día).
Recóllense as seguintes propostas:
1)Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
2)Repartir un documento para que a xente que esteia afectada por algún caso de embargo ou desfiuzamento poida acoder a nós e asesorarse.
3)Infórmase de que un membro da acampada facilitara as chaves dun garaxe para gardar nel algúns obxectos voluminosos (un sofá e outras cousas) o día que levantamos a acampada da Praza. A persoa que prestou éste garaxe, ínstanos a que traslademos todas esas cousas a outro lugar.
4)Lémbrase que o venres 22 hai unha Marcha ó redor da ría promovida polo Comité Cidadán de Emerxencia.
5)Lémbrase que o 6 de agosto terá lugar o III Foro Galego de Acampadas en Lugo.
6)Lémbrase que o último xoves de cada mes, ás 19:00, reúnese a corporación municipal de Ferrol para celebra-los Plenos Ordinarios, e que deberíamos ir pensando nalgunha movilización para levar a cabo no próximo pleno que será o día 28 de Xullo.
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Expoñe-las accións que estén planificadas para levar a cabo o día mércores 20 pola mañá para evita-lo desfiuzamento do compañeiro Óscar Garel. Dar conta do que se dixo na Rolda de Prensa convocada para o luns ás 12:00.
Procédese a explica-la situación concreta na que, unha familia de 10 membros (entre eles 3 menores) estáse a ver ameazada por desfiuzamento, despois de vivir no inmoble durante 7 anos. O piso estaba ó nome do pai de Oscar, e él acumulou varios abonos sen pagar. Tras separarense, a nai de Oscar pasou a vivir nel xunto ós demáis membros da familia, pero resultoulle imposible poder subroga-lo piso ó seu propio nome debido a varios impedimentos legais, polo que tampouco poido abona-los pagos correspondentes. Durante este tempo a débeda non fixo máis que medrar hata alcanza-los 6.000€. Ésta situación vése agravada na actualidade, na que a familia vive grazas a dous subsidios por desemprego, un deles a punto de rematar.
Informouse ós presentes de que a Policía Autonómica fixera acto de presenza esa mesma mañá no inmoble para recalcar unha serie de advertenzas. Ademáis tamén informouse de que ésta movilización será arroupada por compañeiros da Acampada de Coruña e polo Movemiento Afectados pola Hipoteca de Coruña. Ademáis resumiuse brevemente a Rolda de Prensa que tivo lugar pola mañá. Houbo publicacións no Diario de Ferrol, na Voz de Galicia e na Cope.
Tamén comentouse ós presentes de que unha veciña ofreceuse a paga-la débeda contraída pola familia, en caso de que ésta medida frenase o desfiuzamento. Pregouse a tódolos participantes na movilización que teñan unha actitude pacífica e respeituosa hacia a Policía, á que en todo caso, habería que informar do ofrecemento de ésta veciña para resolve-lo percance. Recordase que, no caso de empregar a violencia, tódolos presentes poden verse gravemente afectados, polo que, novamente Prégase moito sentidiño.
Despois de baralla-la posibilidade de facer garda no bloque de edificios durante toda a noite, acórdase que ó día seguinte (Martes 19//07/2011) haberá compañeiros no Local do Movemento traballando durante toda a tarde na elaboración de carteis e pancartas, e, será durante ésta xornada de traballo, cando se decida se finalmente velaremos toda a noite á espera da hora do desfizamento.
4.- Plan de Difusión Veciñal. Comezar a concretar as diferentes accións que se realizarán nas xornadas nos barrios. Elaborar un pequeno cronograma para comezar co contacto coas diferentes asociacións veciñais, e ir pechando datas para as distintas xornadas.
A idea principal que se expuso á Asambleia é a de facer periódicamente “xornadas” nos barrios da cidade coa intención de descentraliza-las Asambleais e levalas rotativamente ás diferentes prazas de Ferrol. En principio éstas “xornadas” incluirían actividades de diferente índole (cultural, reivindicativa, lúdica, etc…) e a idea é remata-la xornada celebrando unha Asambleia. Faise fincapé en que a intención principal é a de acerca-lo movemento á xente e que ésta participe na discusión e na elaboración das propostas do noso movemento procurando NON caer nas típicas queixas veciñais (Habería que arreglar tal burato, poñer uns bancos alí, etc…)
Inmediatamente comeza un gran debate no que se propoñen moitas ideas, e formas de levar a cabo ésta tarea, pero en xeral, todo o mundo parece estar de acordo. As grandes discrepancias centrábanse en se seríamos capaces de facer algo semellante tódalas semanas, ou quincenalmente, ou se pola contra sería mellor facelo dun modo mensual. Tamén se debatía o contido máis apropiado para levar a cabo nas actividades precedentes á Asambleia: se sería máis adecuado facer actividades lúdico-culturales (teatros, concertos, actividades infantís…) ou, pola contra, centrarnos únicamente en temas sociopolíticos (charlas, debates en grupo, foros de opiñóns, etc…). Hai ideas adicionais como as de facer Iniciativas Legislativas Locales.
Finalmente conclúese en traballar unha proposta definitiva a través do foro (Foro 1 e Foro 2) que está creado para tal efecto, recoller alí calqueira proposta, debatila, consensuar unha liña de actuación final e proponerlla á Asambleia.
5.- Informar da nosa participación na Iniciativa Lexislativa Popular (ILP) sobre a Dación de Pago que estáse a xestar a nivel nacional e estuda-la posibilidade de promover unha ILP máis ambiciosa.
Explicouse, de maneira resumida, que existe unha ILP que propón como solución legal ós desfiuzamentos e embargos que a Dación de Pago anule a débeda hipotecaria. Esto quere decir que, no caso de que un afectado non poida seguir costeando a súa hipoteca, teña a posibilidade legal de entrega-lo piso para anula-la hipoteca, sen seguir debendo cartos ó banco, como sucede actualmente. Para elo, é necesario recoller 500.000 firmas en todo o territorio estatal. As follas nas que se efectuará a recollida de firmas deben cumprir unha serie de requisitos para ter validez e debemos informarnos ben para que as firmas que poidamos lograr sexan útis para esta causa.
Ademáis éste documento amplificou a súa petición pedindo que a familia poida acceder en quedarse no piso en réxime de aluguer de "protección oficial" pagando unha cota non superior al 30 % dos ingresos.
Como referencia para maior información remítennos á páxina webhttp://www.quenotehipotequenlavida.org
6.- Proponse planear algún tipo de movilización para os días 23 y 24 en sinal de apoio ós compañeiros que, ese mesmo día chegarán a Madrid a través das Marchas Indignadas.
Explícase ós presentes que éste punto trata de dar resposta a unha serie de mensaxes vía Facebook que demandaban información acerca da existencia dalgún tipo de reivindicación en solidaridade cos compañeiros das Marchas Indignadas.
En primer lugar infórmase de que ése fin de semana coincide coa Festa da Fraga que é unha festa moi popular e masiva, polo que, cualqueira tipo de movilización que se pretenda facer veráse claramente mermada.
Sabendo isto plantéxase a posibilidade de realizar unha “Marcha Simbólica” realizando un percorrido pola cidade. Fálase, a modo de exemplo, de partiren dende Fene, cruzando a ponte das Pías e atravesando Caranza hata chegar á Praza 15 de Maio, na que tamén surxiu a idea de que poderíamos debuxar un Sol que simbolice o noso destino.
A parte desta idea, tamén anímase á xente a participaren nas movilizacións que xa teñen plantexadas algunhas Acampadas veciñas coma Coruña que realizará unha Viaxe en autobús hata Madrid, ou coma en Ribadeo, que realizarán unha Cadea Humá cruzando a ponte que une Galicia e Asturias.
7.- Propostas aprobadas en Asambleas anteriores e que NON se están levando a cabo:
- Facer Asambleas seguidas de teatro ou conciertos e trasladarlas a outras plazas. Idea moi traballada no punto 4.
- Facer puntos de información. Fálase da gran complexidade que supón éste punto, a niveis organizativos e de recursos humáns, e proponse simplifica-la proposta montando unha mesa cun par de caballetes en cada acto que levemos a cabo. Foro Punto de Información
- Seguir coa parodia da campaña electoral. Descártase polo momento.
- Crear un Mapa de conflictos. Propónse comezar a traballar nestetema a través do foro. Foro Mapa de Conflictos
- Hacer evaluacións despois de realizar algunha movilización, con afán crítico-constructivo e facelo mellor nas seguintes accións.
- Poñer carteis en casas abandonadas. Os carteis están feitos e xa se traballou un pouco os lugares nos que se porían. Pegárose algúns, pero aínda queda moito traballo por facer. Recoméndase pasar polo Local onde se atopan tódolos carteis e varios mapas con puntos sinalados.
8.- Recordar que para trabajar cualquier tema se puede hacer a través del foro DRY o del Grupo N-1.
Propónse que as persoas que sepan manexar éste tipo de páxinas realicen charlas explicativas a todo o mundo, para que aprendamos a sacar proveito destas ferramentas dun modo adecuado.
9.- Marcar un día á semán para facer Asambleas Ordinarias.
Apróbase establece-los luns ás 20:00 como horario predeterminado para realizaren Asambleais, sen que isto signifique, que de maneira extraordinaria poidase cambia-la data ou a hora.
11.- Rogos e preguntas (recollerán os puntos que queden fora da orde do día).
Recóllense as seguintes propostas:
1)Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
2)Repartir un documento para que a xente que esteia afectada por algún caso de embargo ou desfiuzamento poida acoder a nós e asesorarse.
3)Infórmase de que un membro da acampada facilitara as chaves dun garaxe para gardar nel algúns obxectos voluminosos (un sofá e outras cousas) o día que levantamos a acampada da Praza. A persoa que prestou éste garaxe, ínstanos a que traslademos todas esas cousas a outro lugar.
4)Lémbrase que o venres 22 hai unha Marcha ó redor da ría promovida polo Comité Cidadán de Emerxencia.
5)Lémbrase que o 6 de agosto terá lugar o III Foro Galego de Acampadas en Lugo.
6)Lémbrase que o último xoves de cada mes, ás 19:00, reúnese a corporación municipal de Ferrol para celebra-los Plenos Ordinarios, e que deberíamos ir pensando nalgunha movilización para levar a cabo no próximo pleno que será o día 28 de Xullo.
Acta-13
1.- Futuro da acampada:
Proponse catro puntos a votar:
a) Desacampar esta semana e ir xa aos barrios a preparar o 19-M
b) Quedarnos indefinidamente mentres continúe a disciplina do traballo diario e o descanso nocturno.
c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.
d) Desmontar o luns 20, tras os actos do 19-M.
e) Desmontar antes do 19-M para dar continuidade con este acto á acampada.
Vótanse sucesivamente cada un dos puntos, e tómase a decisión de seguir a opción mais votada, o punto c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.?
2.- Futuro do movemento:
Debátese o futuro do movemento en Ferrol e exprésanse diferentes lineas de acción:
Deixar claro que imos continuar e facernos visibles na rúa.
Levar ao rural o movemento e deixar caixóns para que a xente deixe propostas.
Facer o que teñamos que facer para facer participar aos que mesmo non están connosco.
Facer ver aos que non participan e vennos "ilusionados" que non poden esperar que o fagamos todo por eles.
Facer asembleas seguidas de teatro ou música os fins de semana e en diferentes lugares.
Facer puntos de información antes das asembleas itinerantes antes de cada asemblea.
Facer puntos de información permanentes.
Seguir coa parodia de campaña electoral porque funciono moi ben.
Seguiranse debatendo sobre o tema.
3.- Ás 12:00 horas de martes 14 de xuño, poderemos ver o local que nos ofrecen en Caranza (detrás do mercado de Caranza)
4.- Para a acción da Fogueira de "San Xoan" proponse as seguintes actividades:
Unha irónica exaltación do "Chourizo".
Recoller proposta para que facer na luminaria.
Facer conxuros, queimar o que non nos guste ou actos de renovación.
Asemblea de Acampada Ferrol do 14 de xuño de 2011
Proponse catro puntos a votar:
a) Desacampar esta semana e ir xa aos barrios a preparar o 19-M
b) Quedarnos indefinidamente mentres continúe a disciplina do traballo diario e o descanso nocturno.
c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.
d) Desmontar o luns 20, tras os actos do 19-M.
e) Desmontar antes do 19-M para dar continuidade con este acto á acampada.
Vótanse sucesivamente cada un dos puntos, e tómase a decisión de seguir a opción mais votada, o punto c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.?
2.- Futuro do movemento:
Debátese o futuro do movemento en Ferrol e exprésanse diferentes lineas de acción:
Deixar claro que imos continuar e facernos visibles na rúa.
Levar ao rural o movemento e deixar caixóns para que a xente deixe propostas.
Facer o que teñamos que facer para facer participar aos que mesmo non están connosco.
Facer ver aos que non participan e vennos "ilusionados" que non poden esperar que o fagamos todo por eles.
Facer asembleas seguidas de teatro ou música os fins de semana e en diferentes lugares.
Facer puntos de información antes das asembleas itinerantes antes de cada asemblea.
Facer puntos de información permanentes.
Seguir coa parodia de campaña electoral porque funciono moi ben.
Seguiranse debatendo sobre o tema.
3.- Ás 12:00 horas de martes 14 de xuño, poderemos ver o local que nos ofrecen en Caranza (detrás do mercado de Caranza)
4.- Para a acción da Fogueira de "San Xoan" proponse as seguintes actividades:
Unha irónica exaltación do "Chourizo".
Recoller proposta para que facer na luminaria.
Facer conxuros, queimar o que non nos guste ou actos de renovación.
Asemblea de Acampada Ferrol do 14 de xuño de 2011
Acta-12
1.- Condenamos os actos de violencia
ordenados contra a cidadanía que se reunía pacíficamente e
desarmada en rúas e prazas durante os últimos días. Aplausos e
ánimos para continuar a loita.
2.- Desde o grupo de acción propoñen, para condenar a violencia,
unha repartición de galletas á xente na rúa.
3.- Desde o foro de acampadas de Galicia propoñen pegar este domingo
carteis e adhesivos lemas contra as actividades
abusivas da Banca. Se envia un cartel por correo electrónico
para que podamos distribuír.
4.- Se continua o debate sobre o futuro do campamento.
Coméntase que se se levanta o campamento antes do día 19,
ao producirse un acto posterior (o 19-M), visualizarase mellor
a continuidade do movemento e non quedando, a marcha,
como un final. Puntualízase que o campamento a pasado a ser
un acto pasiva e hai que pasar á acción. Proponse o
sábado 18 para recoller a acampada e coméntase que os veciños están
dispostos a botar unha man. Considérase que non hai suficiente
quorum para votar este extremo e déixase para a seguinte asemblea.
Acta de acampada Ferrol do día 11 de xuño de 2011.
Acta-11
1. Constituirnos como asamblea, entidad ciudadana, Asamblea 15M.
- Aprobado (29 votos a favor, 1 abstención)
2. El miércoles 15 de junio de 2011 a las 20:30, la asociación cultural Fuco Buxán presentara en la plaza del 15 de mayo su revista semestral. Dedicada al movimiento 15M.
3. Se necesita gente para el flashmob del lunes a las 12:00.
4. Recordatorio: mañana a las 10:30-10:45 en la plaza, para entrar en el ayuntamiento, con motivo de la investidura del alcalde.
5. Futuro de la acampada. Ideas:
- La A. VV. de Caranza nos ofrece un local, que no sería compartido, por tanto podríamos ir cuando quisiéramos sin estar atados a determinados horarios.
- Posibilidad de un centro autosugestionado pro legal, pidiendo permiso al dueño del inmueble.
- ¿Qué sería mejor que nos echaran o irnos nosotros?
- Posibilidad de acampar un día al mes en la plaza, celebrando asamblea.
- Apuntarnos a la lista de espera de asociaciones para locales, y así hacer que se escuche a más asociaciones.
El debate sobre el punto nº5 seguirá en los próximos días.
Acta-10
1.- Instancias al defensor del pueblo.
Alejandro, el compañero que nos asesora en cuestiones jurídicas,
propone unas instancias solicitando la modificación de la Ley
Electoral al Defensor del Pueblo y al Parlamento. Explica que se hay
que enviarlas por correo certificado y propone enviarlas a todos
la lista de correo y por el en el Facebook. También propone que se exponga hacer una petición colectiva. Para eso hay que hacer un documento diciendo que nos constituimos como asamblea y designar un
representante legal (solo a efectos de notificaciones), lo se ofrece
a redactarlo y traerlo a la asamblea. Pide que se difunda por otras
asambleas para que todas las acampadas puedan hacerlo.
2.- El Grupo de Acción recuerda que
para la asistencia-protesta convocada para al acto de la toma de posesión
del nuevo gobierno municipal hay que estar temprano, por lo menos
una hora antes (al once). Se proponen animar la espera
haciendo cómo que dormimos. También avisan de que no se puede poner
en el Facebook todos los detalles de los Flashmod porque mata la sorpresa,
se pide que me los sea discretos y evitar llevarlos la prensa
antes de hacerlos.
3.- Rueda de prensa. Se proponen el
martes para realizar una rueda de prensa. La Compañera Paqui
coordina este trabajo. Se comunica que hay un guión para consulta y revisión
por todos los compañeros y se pide ayuda para trabajar
puntos, role-play, preparar la localizacion (para lo cual hay que
mirar el tiempo meteorologico) La idea es promover la movilización
del 19-M y comunicar lo que nos une, evitando diferencias.
4.- El compañero Jorge Porto protesta
porque se le censura en Facebook por ser de CCOO y poner un enlace a un
mensaje de apoyo al 15-M alojado en una pagina del dicho sindicato,
acto seguido comienza un largo debate en el que José Luis defiende
que en Facebook hubo descalificaciones personales y que se deben
explicaciones. Se proponen dos lineas: instaurar un sistema de censura
a todo lo que provenga de partidos o sindicatos o que las
personas que escriben en el Facebook si autoregulen. Jose Luis
advierte que se desvincula del grupo si no censura a partidos y sindicatos.(la administración
sostiene que no se vetará la
opinión de ninguna persona que a título individual quiera
participar sea de la condición que sea) Se vota y la autoregulación es aceptada por la gran
mayoria, se puntualiza que en todo caso se eliminaran los contenidos
delictivos.
Acta Asamblea 9 de junio de 2011
Acta-9
1. El blog tendrá más administradores.
2. Recordatorio: en la asamblea del viernes se tratara el tema de cuando levantar la acampada y que hacer después.
2.1. Buscar un local. Informarse sobre las posibles opciones: asociaciones de vecinos, locales prestados, etc.
3. El jueves 16 de junio de 2011 Jesus Díaz vendrá a la plaza del 15 de mayo a charlar sobre el Pacto de Euro.
4. La charla de mañana, 9 de junio de 2011, sobre Consumo Responsable no está concretada, por la imposibilidad de contactar con el ponente.
5. Flashmob del lunes. Tiene que estar preparado para el domingo.
6. El sábado, 11 de junio de 2011, a las 10:45 quedamos en la plaza para entrar en el ayuntamiento para el acto de investidura.
7. Modificación de la ley electoral por los canales del Defensor del Pueblo. Mañana se acercara a la acampada nuestro abogado, Alejandro, para ver el borrador.
8. Petición: un altavoz y micrófono permanente en la acampada para actos.
Acta Asamblea 8 de junio de 2011
Acta-8
1. DRY asamblea:
- Colaboración conjunta: concertación 19, plan de difusión vecinal, rueda de prensa.
- 19 de junio: concentración o manifestación?
2. Liberalizar el blog, que haya más administradores. Mañana, 6 de junio a las 19:00 (Plaza 15 de Mayo) Jose Luis enseñara la quien quiera a editar en Blogger
3. Aunar información, más transparente no tal red de enlaces.
4. "BiblioTroco: Un libro por otro". Nueva sección en la biblioteca de intercambio y libros, aparte de la biblioteca de consulta.
5. Foro gallego de acampadas. Resumen de la reunión en Vilagarcía
Acta Asamblea 5 de junio de 2011
Acta-7
1. Estrategias de comunicación:
- Cambiar el discurso para que incluya a todo el mundo y la gente sienta que puede participar.
- Ir a los lugares donde están los indignados (por ejemplo el INEM)
- Hablar sobres aspectos próximos y las necesidades prioritarias.
- Impartir charlas por parte de colectivos (Xoaniña., economistas)
- Proyectar venidlos (alguien dispone de uno creo que Suso) sobre economía o los conocidos con Zeitgeist.
- El grupo de Acción habla de pegar la Constitución, Estatuto, Derechos Humanos (puntos concretos de cada uno de ellos en lugares concretos)
- También se habla de la posibilidad de pegar o dar a conocer de alguna manera los nombres de los propietarios de las casas en ruinas de Ferrol.
- No tener miedo a tomar parte en ninguna acción se es INDIGNANTE.
2. Infraestructura de continuidad.
- Se vuelve al tema de ocupar un lugar y crear un Centro Social.
- Autogestión, huertas urbanas?
- Se exponen que hay que evitar que se en los etiquete cómo "okupas" porque eso parece algo excluyente.
- La infraestructura está dirigida a mantener el movimiento en la calle y no meterlo en el Continente.
3. Propuestas:
- Llevar las Asambleas hacia los barrios y enseñar como funcionan. Quitarle el miedo a la gente.
- Que nos barrios se hable de política y no de baches.
- Crear una Red de Información en cada barrio.
4. Coordinación Gallega:
- Que sea transparente.
- Que centralice la fuerza y esté orientada a no caer en localismos.
- Que el esfuerzo merezca la pena
Acta asamblea 03 de junio de 2011
Acta-6
1. Lectura del manifiesto de DRY
2. Se pide alguien para participar en un debate con otras acampadas promovido por la "Asociación Gallega de Reporteros solidarios"
3. Se creó un foro para centralizar allí las propuestas.
4. Se aprueba la propuesta de que dos personas se encarguen durante los conciertos o enventos de repartir manifiestos e información.
5. Se acuerda debatir se se hace buzoneo con el manifiesto. *
6. Se leyó una crónica de la asamblea de DRY de Madrid del pasado sábado.
7. Se recuerda que el jueves se procederá a las 20.30 al cambio de nombre de la plaza.
* Sobre el tema del buzoneo se llega a la conclusión de que esta medida no sería positiva además de necesitar gran número de copias, pero por contra se aprueba que se harán menos copias y más grandes para colgar en comercios, asociaciones, ... y en zonas de masificación.
31 de mayo de 2011
Acta-5
1. Lectura del manifiesto de DRY
2. Se informa de la existencia de nuevos campamentos en el Porriño y en O Morrazo, y se proponen establecer contacto con las demás acampadas. Se acuerda que, en caso de haber una reunión de acampadas se eleigirá un representante para acudir.
3. Se explicó la intención de montar una estructura nueva, aparte de la existente, para la biblioteca con sala de estar para que se vea mejor y ser más abierta a la gente. Se aprueba pues la creación de un área de biblioteca.
4. El grupo de trabajo de propaganda propone escribir léemelas en los billetes en circulación. Se aprueba escribir "Spanish Revolution"
5. El grupo de acción explica que se hará un "falso mítin" y se necesitan figurantes, políticos y gente disfrazada en general para colaborar con ellos. Se reunirán después de la asamblea de la noche del miércoles (1 de junio) y lo que quiera participar deberá asistir.
6. Se comunica que el jueves (2 de junio) a las 20.30 se cambiará el nombre a la plaza.
Acta Asamblea 30 de mayo,2011
Acta-4
1. Exposición de "cómo actuar se nos vienen a desalojar". Explicamos el proceso a seguir desde que llega la policía hasta que se disuelva. Se creó un cartel explicativo que está colocado en la acampada de forma permanente.
2. Jose Luis explicó que el blog pasó a llamarse tomalacalleferrolterra y que está relacionado con facebook y twitter.
3. El grupo de trabajo de acción informó de cómo ván las cosas respeto al "Falso mítin" y al "Speaker´s corner", y se solicitaron voluntarios para hacer actividades para niños.
4. Se informó de que Emilio está en Madrid en la reunión de DRY.
5. En ruegos y preguntas el grupo de infraestructuras solicitó nuevos muebles para la biblioteca.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Se recuerda que hoy a las 19:00h habrá una cacerolada en la Plaza del 15 de Mayo (antigua plaza de armas) y que solicitamos la colaboración de todos para ser el mayor número de personas posibles y hacer mucho ruido.
Se informará a lo largo de los siguientes días de nuevas propuestas de actividades que los diversos grupos están desarrollando.
Próximamente se colocarán los carteles rebautizando la plaza.
Se recuerda que seguimos en "estado de alerta" por un posible desalojo, así que solicitamos la colaboración de la mayor gente posible para pasar las noches, o por lo menos parte de ellas.
Ferrol 28/05/2011
Acta-3
1. Lectura del manifiesto de Democracia Real Ya
2. Se explicó un nuevo método para moderar las asambleas con un poco de autocontrol y tiempo limitado. Se acordó probarlo.
3. Lectura del acta de la asamblea anterior
4. En el día de hoy no hubo propuestas específicas de los distintos grupos de trabajo, pero se explicaron los 4 puntos que en Madrid se crearon en grupos de trabajo. Estos puntos son :
la) Reforma electoral encaminada a una democracia más representativa y de proporcionalidad real y con el objetivo adicional de desarrollar mecanismos efectivos de participación ciudadana.
b) Lucha contra la corrupción mediante normas orientadas la una total transparencia política.
c) Separación efectiva de los poder públicos.
d) Creación de mecanismos de control ciudadano para la exigencia efectiva de responsabilidad política.
5. Lectura de la orden del día26 de mayo
6. Se proponen nombres para el cambio de nombre de la plaza por el grupo de acción.
7. Democracia Real ya explica la función que desempeñará el representante de la acampada. Desde DRY se informa que el puesto será rotativo y no es necesario una cláusula de responsabilidad como pedía uno de los participantes en la asamblea.
Para más información sobre DRY acudir la www.democraciarealyaferrol.com . Próximamente estará operativo www.dryferrolterra.com .
8. El encargado del blog (Jose Luis) anuncia que se va a cambiar el nombre del blog para un nombre más comarcal.
http://dryferrolterra.blogspot.com/
Acta-2
1. Funcionamiento de la asamblea a partir de hoy:
Las asambleas pasarán de ser debates a ser un órgano de toma de decisiones. Cada grupo de trabajo debatirá los temas antes de la asamblea y los propondrá en ella, donde podrán ser aprobados, rechazados o pasarán a debate de nuevo se hay dudas sobre ellos. Si alguien quiere proponer una idea deberá acudir al grupo de trabajo correspondiente. (Aprobado)
2. Para la gente nueva que pueda unirse, antes de cada asamblea se leerá el manifiesto y se repartirán copias entre aquellos que lo soliciten. (Aprobado)
3. Grupos de trabajo
Acción:
la) Cambiar el nombre de la plaza de Armas por otro con la colocación de un cartel a modo simbólico (Aprobado, pendiente de nombre)
b) Cacerolada delante del ayuntamiento (Aprobado, pendiente de fijar fecha y hora)
c) Falso mitín. Hacer una representación como si un político se dirijiese al pueblo proponiendo lo que realmente vá a hacer. [Aprobado, pendiente de fecha y hora]
d) Colocar carteles en los edificios de Ferrol que estén abandonados (Aprobado)
Cocina:
Consumo responsable. Hay una caja de comida con cosas que ya hay abiertas para que no haya mil cosas abiertas y se estropeen. Antes de abrir algo mirar allí se hay algo abierto del que buscas.
Información:
Las personas que formen parte de un grupo de trabajo debajo de su nombre llevarán escrito la que grupo pertenecen para una mejor coordinación. (Aprobado)
Propaganda:
Empapelar Ferrol con los actos que llevarán a cabo en días próximos (teatro, conciertos, cacerolada)
Limpieza:
No comer en la zona de acampada.
Urbaser traerá un cepillo de pulas para una mejor limpieza.
Malgasto de vasos. Poner el nombre a vasos para identificarlos.
Administración:
Los documentos que se generen guardarlos en el archivador rojo.
Biblioteca: buscar un sitio hizo y seguro
4. Democracia real ya:
Una persona de la acampada estará integrada dentro de las personas que DRY Ferrol tiene como representantes a nivel estatal. Esta persona será alguien con disponibilidad y que se presente voluntaria. (Aprobado, próximamente se confirmará quién es)
Acta-1
Actas da Asamblea de Indignadas e Indignados de Ferrol
1º.- Comportamiento durante la acampada, respeto por la gente que quiere dormir y más organización, limpieza...
2º.- Reciclaje: Cada uno que traiga o su vaso, merma de residuos y seguir con la recogida. selectiva.
3º.- Biblioteca: Iciar se va a encargar de llevarla, recogida de recortes de prensa para crear una hemeroteca.
4º.- Actividades para la dinamización da plaza:
- Hacer talleres por las tarde para nen@s
- Animación sociocultural (música, teatro,...)
- Cuentacuentos!!
5º.- Incluir en la Orden del día un punto sobre la situación y propuestas y actividades de otras acampadas en otras ciudades.
6º.- Internet no campamento, buscar redes abiertas para mantenernos unid@s con el mundo virtual.
Web Cam, tratar de conseguir que nos vean por la red.
7º.- Tomar contacto con otras acampadas para coordinarse, alguien va a contactar con Te compones,la, Madrid, Selecta...
8º.- Pegar carteles en los contentores y papeleras con la frase: "Urna Electoral".
9º.- Coordinación entre nos: intercambio de mails y teléfonos, ver quén podar quedar no campamento y quén no, ponernos etiquetas con nuestros nombre para identificarnos y llamarnos.
10º.- Nos somos una especie de parlamento, participación de todas y todos!!
11º.- Explicación de actividades "Abrazo al Ayuntamiento" a las 21.00 y del teatro: "Entierro da Chorizocracia".
12º.- Abrazo grupal
13º.- Acto de Entierro da Chorizocracia y da abrazo al Ayuntamiento.
Acampada
1. Se organizó la acampada con grupos de trabajo más definidos para un mejor funcionamiento interno y para labores organizativas como celebraciones de eventos tanto lúdicos cómo reivindicativos. (Se pasais por allí vereis un montón de gente currando y muy bien organizada)
2. Se decidió que la gente de la acampada apoya completamente el manifiesto y de hecho allí se recogen firmas y apoyo a democracia real ya, pero se quiere dejar claro que la acampada no es democracia real ya ni viceversa aunque unos apoyen a los otros y se intente que trabajen juntos en diversos aspectos. El manifiesto es común a todos y lo apoyamos estemos en la acampada o no lo estemos.
3. Se declinó en asamblea a opción de mantener contacto con los partidos politicos de la ciudad para llevar al pleno nuestras reivindicaciones.
4. El viernes y el sábado llevarán a cabo un par de actividades como una comedia teatral o una actuación musical. Se informará en breve del contenido de estas actividades así como de los horarios.
5. Está tratándose en asamblea a opción de hacer una nueva macroconcetración delante del ayuntamiento en próximos días (probablemente viernes o sábado). Esto se comunicará y se pondrá a la gente a trabajar en eso cuando haya una hora y uno la dice definido porque se barajan diversas opciones. En caso de esto llevar a cabo se agradece cualquier tipo de ayuda tanto de particulares como de organizaciones o agrupaciones vecinales.